Υλοποιείται εν ονόματι των δήθεν ανθρωπίνων δικαιωμάτων, αναφέρει ο πρώην υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης, σχολιάζοντας το επίμαχο νομοσχέδιο.

          Σε ανάρτησή του στο Facebook, ασκεί δριμεία κριτική στο προωθούμενο νομοσχέδιο, αναφέρει ότι αυτό «υλοποιείται έν ονόματι των δήθεν ανθρωπίνων δικαιωμάτων», κάνει λόγο για θρησκευτική κατάπτωση, ενώ παράλληλα θέτει σειρά ερωτημάτων.

         Για καταπάτηση των φυσικών σταθερών της ζωής και βιολογικών παραδοχών της επιστήμης κάνει λόγο ο πρωήν υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης, Κώστας Κιλτίδης, σχολιάζοντας το επίμαχο νομοσχέδιο για την ταυτότητας φύλου.


Ολόκληρη η ανάρτηση του κ. Κιλτίδη:


Η Εντροπία και η Ντροπή της Πολιτικής.


          Η φυσική όρισε την εντροπία ως την άναρχη κατάσταση ατόμων και μορίων της ύλης στο σύμπαν για δημιουργία ή καταστροφή, λόγω δυνάμεων και δυναμικής. Η ηθική καθόρισε την ντροπή ως φραγμό στην απαξίωση και στον ευτελισμό της ζωής και των προσώπων. Η πολιτική θεσπίσθηκε στις κοινωνίες για να αξιοποιήσει την εντροπία των κοινωνιών, με μεμονωμένους πολίτες και την δυναμική, για δημιουργία. Η ντροπή σ αυτή την υπόθεση νομίζαμε, ότι θα σταθεί φραγμός για τους πολιτικούς στις κοινωνίες, να μη αφήσουν την εντροπία τους προς την καταστροφή. Να μη ξαναγίνει η ανθρωπότητα Σόδομα και Γόμορρα. Να μη καταπατηθούν φυσικές σταθερές της ζωής και βιολογικές παραδοχές της επιστήμης.


         Στην μέγα - συστημική όμως προσέγγιση της πολιτικής, οι έχοντες εδώ και τριάντα χρόνια τα ηνία των κυρίαρχων δυνάμεων επιβολής, διαχειρίζονται την εντροπία των κοινωνιών προς την διάλυση και ανασύσταση αυτών κατά τα μακροοικονομικά τους συμφέροντα. Απεργάζονται διαιρέσεις κρατών, μετοικήσεις μεταναστών και προσφύγων, ορθές πρακτικές απαξίωσης εθνικών και θρησκευτικών αξιών και τέλος την αλλοίωση της ανθρώπινης υπόστασης. Ειλικρινά, όταν " εκστόμισα " πριν είκοσι χρόνια ότι δύο πράγματα με τρομάζουν, δεν περίμενα ότι θα το ζήσω. Είπα τότε, φοβάμαι την κοινωνία του ενός πέμπτου, ότι θα εργάζεται και θα γεύεται την δημιουργία στη ζωή το 20% και το υπόλοιπο 80% απλώς θα σιτίζεται, με επιδόματα, συσσίτια, κ.α. Το δεύτερο, είναι αυτό που υλοποιείται έν ονόματι της ελευθερίας και των δήθεν ανθρωπίνων δικαιωμάτων, είπα τότε φοβάμαι την δημιουργία του ενός φύλου. Από ολίγον άνδρας έως πολύ γυναίκα  ή ολίγον γυναίκα έως πολύ άνδρας. Κατόπιν εμφανίσθηκαν οι διεμφυλικές θεωρήσεις και η αλλαγή φύλου που " ενέσκηψε " στην χώρα μας τους τελευταίους χρόνους. Κανένας δεν διανοείται να καταπατήσει δικαιώματα πολίτη, όπως και αν αυτοπροσδιορίζεται.


        Η ντροπή αναδύεται από τον άνυδρο βούρκο της πολιτικής μας ζωής. Στεγνή από ιδέες, άφωνη από λόγο, κατάντησε ξετσίπωτη από ηθική. Δεν είναι θέμα  ήθους, αλλά ηθικής, για όσους καταλαβαίνουν, όπως κάποιοι δεν κατανοούν, ότι δεν υφίσταται παγκοσμιοποίηση αν δεν το επιθυμείς, αλλά κανόνες παγκοσμιότητος, δηλαδή συνθήκες ταχύτητος σε συγκοινωνίες και επικοινωνίες. Επιτείνεται ακόμη περισσότερο η γνώμη μου, ότι η λεγομένη κρίση το 2010 επιβλήθηκε και βήμα - βήμα αποκαλύπτονται οι σκοποί. Καταστολή, φτωχοποίηση, αποχαύνωση. Ιδιοτελής ραγιαδισμός, ατομισμός της μάζας, ψέμα στο ψέμα και διαδοχικές εξαπατήσεις. Που καιρός να ασχοληθούμε με το φύλο του παιδιού που γεννιέται, άλλοι θα αποφασίσουν και θα ορίσουν στα ανδρείκελα της δύστυχης Πατρίδος, ότι εδώ τελειώνει ο άνθρωπος που είσαι.

Προκύπτουν όμως κάποια ερωτήματα που θα εκδικηθούν τον βιασμό της φύσεως και της επιστήμης.

Έχουν γνώση περί κυρίαρχων και δευτερογενών γνωρισμάτων του φύλου, όταν ομιλούν και θέλουν να επιβάλλουν την δυνατότητα αλλαγής στα 15;


Γνωρίζουν πόσα, ιδίως αγόρια, ολοκληρώθηκαν ως άρρενες μετά τα 15;


Όταν κάποιος επιθυμεί αλλαγή φύλου, με ποιά γνωρίσματα θα κατατάσσεται και σε ποιo φύλο;

Θα δημιουργηθεί το 3°, το 4°, και πόσων ειδών τουαλέτες θα έχετε στους αντίστοιχους χώρους.

Έχουν αντιληφθεί ότι καταπίπτουν όλα τα κυρίαρχα θρησκευτικά δόγματα;
Έθνος, Πατρίδα, Πολιτεία και Κοινωνία με τέτοιο πρόταγμα δεν θα υφίσταται στο μέλλον.

Πλανώνται οι διεθνιστές και οι φιλελευθερίζοντες ότι θα υπάρχει εργαζόμενος ή επιχείρηση στο απώτερο μέλλον. Είναι η ώρα των πολιτών και της πολιτικής. Όσο υπάρχουν άνθρωποι. Έλληνες άραγε;...........

 

 

Πηγή: https://voria.gr/article/kiltidis-gia-taftotita-filou-i-entropia-ke-i-ntropi-tis-politikis


 

 

 

Η Ιστορία και το Μέλλον καλούν την Νέα Δημοκρατία.


 

Το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας έχει βαθειά παραταξιακή αναφορά και αφετηρία. Πηγές και ρίζες από πανανθρώπινες και ελληνικές φυσικές σταθερές της συγκροτημένης ζωής του ανθρώπου σε κοινωνίες και πολιτείες. Φέρει την πολιτισμική παρακαταθήκη του έθνους και τις θυσίες της Πατρίδος.

Θεμελιώθηκε ως παράταξη με σύστημα αρχών και αξιών ελευθερίας, δικαιοσύνης, και αγάπης. Υπηρέτησε ως πολιτικός φορέας την ιδιωτική παραγωγή και δημιουργία, μη αρνούμενος το ισχυρό κράτος των υπηρεσιών, του ελέγχου και της εποπτείας. Έθνος, πατρίδα, πολιτεία και κοινωνία, συνιστούν έμπνευση και άσκηση στο πολιτικό πεδίο για την παράταξη και τους ανθρώπους της.

Αμέλειες, παραλείψεις, λάθη και προδοσίες την πλήγωσαν. Δυνάμεις εξωγενείς ακύρωσαν την δυνατότητα της απόδοσης πολιτικού έργου, ανάλογης των ιδεών της. Ποδηγετήθηκαν πολίτες στο να αποδεχθούν ψευδεπίγραφες, δήθεν πολιτικές. Έτσι, προέκυψαν σε πρακτικό επίπεδο άσκησης της πολιτικής, οι λαθρεπιβάτες των ιδεών μας, του τότε ΠΑΣΟΚ και ο ευθέως ψευδόμενος και τώρα μιμούμενος ΣΥΡΙΖΑ.

Σήμερα η Πατρίδα και οι πολίτες της δεν έχουν σκαλί πιο κάτω ή έστω δεν πρέπει να έχουν -κανένας δεν ξέρει. Στην κρίσιμη καμπή του 2009 επήλθε η απόλυτη διαστροφή, που υπέβοσκε τουλάχιστον δύο δεκαετίες στην πολιτική μας ζωή. Ψεύτικα ή εικονικά στρατόπεδα δημιουργήθηκαν. Ευρώπη ή εκτός Ευρώπης, ευρώ ή δραχμή, μνημόνιο ή αντιμνημόνιο και χάθηκε παντελώς η πολιτική. Στη θέση του λόγου και των ιδεών, οι δημοσκοπήσεις. Αντί των πολιτικών, οι τεχνοκράτες και το χειρότερο οι δήθεν. Αντί των ρητόρων στην βουλή, οι ασχημονούντες και οι εκφωνητές.

Η νέα πραγματικότητα όμως και όχι η κρίση, έχει φωλιάσει με εθνοκτόνο και αντικοινωνικό απάνθρωπο τρόπο. Η Νέα Δημοκρατία ως αναγκαιότητα πλέον καλείται με εφαλτήριο τις παρακαταθήκες του παρελθόντος, να δει κατάματα το σκληρό μέλλον. Δεν ακυρώνω κανένα άλλο πολιτικό σχηματισμό, μακάρι να υπήρχε, αλλά δυστυχώς αυτή θα κληθεί να περπατήσει πάνω στις λάσπες και στις φωτιές της ελληνικής κοινωνίας.

Ουδείς αλάνθαστος και αναμάρτητος, αλλά σήμερα το δόγμα της σχετικότητας και ο κανόνας της σύγκρισης, αναδεικνύει την Νέα Δημοκρατία ως αχθοφόρο του μέλλοντος. Δεν μιλάμε για μια πολιτική εναλλαγή κομμάτων. Είμαστε μπροστά σε μια ποιοτική μετατροπή αυτού που ονομάσθηκε κρίση και μνημόνια. Δεν είναι ζήτημα του ενός και εν προκειμένω του Κυριάκου Μητσοτάκη. Η ιστορία δείχνει, ότι δεν ήταν ούτε ζήτημα μόνο του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη, ούτε του Κώστα Καραμανλή σε απείρως καλλίτερες συνθήκες. Να κατανοηθεί το ταχύτερον,ότι η αριστερά και οι μέντορες της, με την εξουσιολατρεία των συμμετεχόντων στο σχήμα, δεν είναι συνηθισμένος πολιτικός αντίπαλος, αλλά αναδυόμενο καθεστώς.

Η Νέα Δημοκρατία έχει το φορτίο της πολιτικής ιδεολογικής παρακαταθήκης. Ο Κυριακός του Κωνσταντίνου Μητσοτάκης έχει τις διδαχές και την γνώση να οδηγήσει αυτό το όχημα με ευθύτητα και αυθεντικότητα. Το σύγχρονο δεν είναι εχθρός της Ιστορίας. Το μέλλον δεν συγκρούεται και διασφαλίζεται από τις παρακαταθήκες. Ξανά μπροστά η πολιτική. Βιωματική σχέση μ΄ αυτήν, για όσους διαθέτουν πίστη και γνώση σ΄ αυτή την συνάντηση της Ιστορίας και του μέλλοντος για την Νέα Δημοκρατία.

 


Απλές αλήθειες για την τραγωδία της Πατρίδος.


                   ( πρώτη  αλήθεια )

Τα χρέη των κρατών αποπληρώνονται σε αξιοπρεπείς συμφωνίες διεθνούς δικαίου , με σεβασμό της επιβίωσης των πολιτών και της ύπαρξης της δημόσιας διοίκησης. Γιαυτό η ρήτρα ανάπτυξης σχεδόν είχε καταστεί δόγμα. Δηλαδή , ότι επιπλέον παράγεται ως εθνικό προϊόν να αποδίδεται για την αποπληρωμή του χρέους. Είναι πρωτοφανές να υπάρχουν συνεχή μακροχρόνια πλεονάσματα. Πολύ απλά ας καθορίσουν  το επίπεδο ισολογισμού εσόδων και δαπανών και να το γνωστοποιήσουν , να το αποφασίσουμε και να αρχίσουμε ξανά τις ζωές μας. Μεγαλώσαμε πάνω στα δάκρυα και το αίμα. Ξεπεράσαμε τα φτωχά και τα δύσκολα σε μια Πατρίδα χωρίς υποδομές. Έλεος με τον τραγέλαφο και την ανυπαρξία στοιχειώδους πολιτικής. Στις πλάτες μας κορόιδα κάθε λογής και χρώματος περπατάνε.
                 ( αλήθεια δεύτερη)
Μετά την οικονομική κρίση που ξέσπασε το καλοκαίρι του 2008 στις ΗΠΑ , το 2010 οι τράπεζες της Γαλλίας και της Γερμανίας ήταν εκτεθειμένες με πάνω από 120 δις € στην Ελλάδα. Γεγονός που δεν αμφισβητείται από κανέναν πλέον. Ο ανεκδιήγητος ΓΑΠ ( ως πρωθυπουργός ) είναι αδιανόητο να μη το γνώριζε.  Έως και το δεύτερο μνημόνιο  οι κυβερνώντες είχαν την δυνατότητα να αντιδράσουν στα ταπεινωτικά μέτρα που ήθελαν τότε να επιβάλουν  οι εταίροι μας στην ΕΕ  Κάποιοι σηκώσαμε ανάστημα   Ζητήσαμε να ενωθούν οι υγιείς δυνάμεις και να αντιταχθούμε. Έστω να θέσει κάποιος το όριο των 180 βουλευτών για την αποδοχή των μέτρων. Όλοι ήθελαν την εξουσία. Σήμερα με πίκρα τους θυμίζω τι είπα στην Βουλή  τότε. Οι προδότες της Πατρίδος δεν ήταν απαραίτητα συνειδητοί εφιάλτες ή Ιούδες. Το  προδοτικό αποτέλεσμα , με ή χωρίς πρόθεση , τους στιγμάτισε  στην ιστορία ως προδότες. Για όσους μπορούν να κάνουν ιστορική καταγραφή για απλές αλήθειες.                   
              ( αλήθεια Τρίτη )
Έχοντας πληροφόρηση μίλησα από την άνοιξη του 2008 για την θύελλα που ερχόταν . Μετά τα γεγονότα στις ΗΠΑ το καλοκαίρι του ιδίου έτους και την εκβιαστική στάση του ανεκδιήγητου ΓΑΠ για εκλογές , δεν είχα πλέον καμία αμφιβολία και τον Ιανουάριο του 2009 , ενώ γινόμουν για δεύτερη φορά Υφυπουργός , δήλωσα ότι δεν χρειαζόταν ανασχηματισμός, αλλά εκλογές. Δεν μπορώ να προσδιορίσω ακριβώς που επιθυμούν να οδηγήσουν τα πράγματα  αυτοί που " έστησαν " αυτή την τραγωδία για την Πατρίδα μας , είμαι όμως βέβαιος ότι τα λάθη του παρελθόντος είναι η αφορμή , για το έγκλημα που συντελείται. Το δεύτερο που " στήθηκε" , έχει να κάνει με το ότι δεν επέτρεψαν τη δημιουργία του υγειούς πατριωτικού  κόμματος για την ανασύνταξη της χώρας , ακυρώνοντας την δυνατότητα παρέμβασης των γνήσιων Ελλήνων , αφού σκορπίστηκαν σε κόμματα που είτε τους εξαπάτησαν η είναι ακυρωμένα , με η χωρίς ευθύνη τους.
           (αλήθεια τέταρτη , τελευταία)
Από την εμφάνιση της διεθνούς οικονομικής κρίσεως , διακήρυξα αποδεδειγμένα ότι είναι ευκαιρία τα δύο κόμματα (ΠΑΣΟΚ - ΝΔ) να αναλάβουν τις ευθύνες τους και να ανατάξουμε τις θεσμικές και πολιτικές διαστροφές που είχαν εγκατασταθεί   Οικονομικά δεν χρειαζόταν πάνω από το 25 %  συνολική μείωση των δαπανών. Το πρόβλημα π. χ. ήταν πως είχαμε συνταξιούχους των 40 ετών , πως οι αμοιβές στο δημόσιο δεν ήταν ίδιες και τόσα άλλα θεσμικής φύσεως   Δεν ήμουν ευρώ η δραχμή , μνημόνιο ή αντιμνημόνιο , αλλά πολιτική ευθύνης και γενναιότητος   Έως το 2012 ( δεύτερο μνημόνιο) με τις όποιες αδυναμίες  επιβαλλόταν αντίσταση και εάν χρειαζόταν σύγκρουση   Τώρα οι συνθήκες δείχνουν  δυστυχώς  αυτό που δεν έγινε το 2009. Ή συμφωνία σε πέντε σημεία μεταξύ των κομμάτων για την στάση της χώρας έναντι των εταίρων και δανειστών ή άλλη κυβέρνηση συνεννόησης , που θα κλείσει το θέμα των εκκρεμοτήτων και προσφυγή σε εκλογές   Είναι οι δύο ικανές και αναγκαίες συνθήκες για να επανέλθει η πολιτική. Αν βλέπουμε που βρισκόμαστε και τι μπορεί να γίνει.

Ποιά πολιτική και ποιός ανθρωπισμός.

Ποια πολιτική και ποιος ανθρωπισμός.

 

Τα τελευταία 20 χρόνια βήμα – βήμα, οι εμπνευστές της παγκοσμιοποίησης και νέας τάξεως πραγμάτων, εξυφαίνονται τον εκφυλισμό της πολιτικής εγκαθιδρύοντας διαστροφικό ανθρωπισμό.

Αποδόμησαν την έννοια του έθνους και διέλυσαν την υπόσταση του κράτους, διαστρέφοντας την πολιτιστική παρακαταθήκη και ακυρώνοντας πολιτεία και σύνορα. Ο ψευδεπίγραφος ανθρωπισμός που διεκήρυξαν υπηρέτησε ένστικτα ανθρώπων και όχι την λειτουργία και αρμονία των κοινωνιών. Θέλησαν να καταστρέψουν την μνήμη, που ορίζει ανθρώπους και κοινωνίες. Αγνόησαν υποκριτικά τα αίτια της τρομοκρατίας και των εμπόλεμων ανθρωποθυσιών και αναζητούν την επίλυση προκλητικών ζητημάτων μετανάστευσης και προσφυγιάς. Άφησαν την πιθανή θρησκευτική απόκλιση απαξίας της επίγειας ζωής,να ενσωματωθεί με την τρομοκρατία και προσπαθούν να επιβάλλουν με υπερβολή την ενσωμάτωση σε δοκιμαζόμενες κοινωνίες, των θυμάτων της κάθε μορφής τρομοκρατίας. Αυτό δεν είναι βαβυλωνία, αλλά ορθή πρακτική ,,ανθρωπιστικού πανζουρλισμού,,.

Των ανά τον κόσμο αναφλέξεων προηγήθηκε η σπορά των διαστροφικών ορθών πρακτικών άσκησης της πολιτικής στις χώρες που αποφασίζουν ή είναι χώρες επίλυσης των επιπτώσεων της μετανάστευσης και της προσφυγιάς. Πόλεμοι, αναταράξεις κοινωνικές και τρομοκρατία τρέφουν τον μακροοικονομικό κύκλο της παγκοσμιοποίησης. Η ανθρωπότητα βιάζεται από δόγματα, αντιλήψεις και τις αποχρώσεις τους, που συνιστούν κοσμοθεώρηση ζωής χωρίς έθνη, πατρίδες και πολιτείες. Η μακροοικονομία των εξοπλισμών, τροφίμων, φαρμάκων, χρηματοπιστωτικών προϊόντων, ενέργειας και ηλεκτρονικών προϊόντων αποθεώνεται σε σοσιαλιστικές και φιλελεύθερες εκδοχές, υπέρ των παγκοσμιοποιητών. Ο Φερδινάνδος Λασάλ πίστευε ότι οι κοινωνίες καταδυναστεύονται από απάνθρωπους νόμους της φεουδαρχίας. Ωχριά όμως σήμερα, όπως και η ομιχλώδης και βάρβαρη περίοδος του μεσοπολέμου και η σκοτεινή του ψυχρού πολέμου. ''Κατάντησαν το αύριο, σαν αύριο να μη μοιάζει...'' οι νεοβάρβαροι των σαλονιών, κατά τον Καβάφη. Πως να αγνοήσει το αίμα που χύθηκε για τα σύνορα της πατρίδος του ο σώφρων πολίτης. Πως να ακυρώσει τη θυσία του πολέμου για όσους τον γέννησαν, σε περίοδο ειρήνης, εν ονόματι ενός διαστροφικού ανθρωπισμού. Ο ξένιος Ζεύς και η έμφυτη ελληνική φιλοξενία δεν μπορούν να ακυρώσουν διαστροφικά το “ταν ή επί τας''. Αν πάλι επιβληθεί, ποιος θα δώσει πίσω τις ζωές των θυσιασθέντων για τα σύνορα της πατρίδος. Πάντοτε θα ισχύει “οι Έλληνες ως Έλληνες και οι ξένοι ως ξένοι”, όπως προφανώς και για τους Έλληνες σε άλλη χώρα. Πάντα δε, θα μπορεί κάποιος ξένος κατά τη συνείδησή του και τη βούλησή του, να νοιώθει και να γίνεται Έλληνας και ίσως σωστότερος από τους δήθεν εκ καταγωγής αρνησιπάτριδες. Αρνήθηκαν την αρμονία των κοινωνιών εν ονόματι της διαφορετικότητας . Ισοπεδώνουν όμως την ξεκάθαρη βιολογική διαφορετικότητα των δυο φύλων, που συνιστά την ικανή και αναγκαία συνθήκη της οικογενείας χωρίς μεταλλάξεις. Θυσίασαν την πολιτική εν ονόματι των πολιτικών των καταστάσεων και της διαχείρισης. Ο ανθρωπισμός ως θεμέλιο κάθε πολιτισμού υπηρετεί σύνολα και κοινωνίες, δεν αγνοεί, αλλά δεν επικεντρώνεται στα ένστικτα της επιβίωσης κάθε μεμονωμένου ανθρώπου. Είναι δυνατόν στην πλέον ελεύθερη συλλογική έκφραση του ανθρώπου, στην άσκηση της πολιτικής να εφαρμόζονται ορθές πρακτικές επιβολής ανελεύθερων κανόνων; Είναι δυνατόν να έχουμε Έλληνες γιατρούς χωρίς σύνορα, εντός της πολιτείας μας και να ισχυριζόμαστε ότι έχουμε κράτος; Γεμίσαμε κοινωνικά φαρμακεία, παντοπωλεία, συσίτια και λέμε ότι είμαστε κράτος; Εδώ ακουγόταν ως ευχή, το πρόσταγμα των γενναίων της Ρούμελης, “Να μη ξεχάσετε ποτέ το όνομα του παππού σας, τους κόπους του πατέρα σας, τη στράτα του σπιτιού σας .......”Δυστυχώς όμως ο ατομισμός της μάζας αποθεώνεται, ο ιδιοτελής ραγιαδισμός κυριαρχεί στην γονατισμένη πατρίδα μας.

Η ποιοτική μετατροπή άρχισε διεθνώς νομοτελειακά, αποτινάσσοντας τα ανελεύθερα και εκφυλιστικά δεσμά. Είθε να επανακάμψει ο κόσμος των αξιών και αρχών με ουσία και κυριολεξία ανθρωποκεντρικού πολιτισμού για μια άλλη πολιτική, υπηρέτη των κοινωνιών. Ποτέ και τίποτα δεν θα είναι ίδιο στο διάβα του χρόνου. Το ταξίδι για μια άλλη ανθρωπότητα σηματοδοτείται με συγκεκριμένα γεγονότα της διεθνούς πολιτικής πραγματικότητος. Στην δύσμοιρη πατρίδα μας το δίχτυ της φτώχειας απλώνεται και η εθνική αναξιοπρέπεια σέρνεται. Ποιος ξέρει τι μας περιμένει και αν ηλιαχτίδα φωτός ανατείλει στον νέο κόσμο που έρχεται.

ΔΕΚΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

          ΔΕΚΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

Τα δημόσια αγαθά καθορίζονται, διατιμώνται, υπηρετούνται

Από τον
Κώστα Κιλτίδη

Η χώρα, ρακένδυτη, σαπίζει, με νεόπτωχους πολίτες, φαντάσματα και σκιές ανθρώπων και κοινωνίας. Η Ευρωπαϊκή Ενωση και ο πάλαι ποτέ δυτικός κόσμος δοκιμάζονται από εναντιώσεις και αντιδράσεις αντισυστημικών συμπεριφορών, όχι απαραίτητα ορθοφρονούντων. Παρά ταύτα, στην πατρίδα του αρχέγονου έθνους φωτοδότη οι κρατούντες επιμένουν στις ορθές πρακτικές του εκφυλισμού και της διαστροφής. Αντί να αναταχθεί και ανορθωθεί η άσκηση της πολιτικής, έρχεται στο προσκήνιο αποσπασματικά διαγωνισμός για τηλεοπτικές άδειες. Αντί του όλου, το μέρος. Αντί αναζήτησης για ορθότερο πολίτευμα, υγιείς θεσμούς και ουσιαστική δημοκρατική λειτουργία, έρχεται ο διαστροφικός διαγωνισμός του παραλόγου για τηλεοπτικές άδειες.
Βρέθηκαν άραγε δικαστές στο ΣτΕ να μειοψηφήσουν πραγματικά περί της αντισυνταγματικότητας; Για ποιον λόγο συστάθηκε το ΕΣΡ πριν από τη δημοσιοποίηση της απόφασης του ΣτΕ; Κύριοι του ΕΣΡ, της κυβέρνησης και της αντιπολίτευσης, δεν δικαιούστε να μη γνωρίζετε ότι:

1) Η ενημέρωση ουσία αλλά και κατά το Σύνταγμα είναι δημόσιο πολιτειακό αγαθό (γραπτή, ραδιοφωνική, τηλεοπτική και ηλεκτρονική).

2) Η ενημέρωση παρέχεται για όλες τις μορφές της με όρους ασφαλείας και δεοντολογίας κατά την επιχειρηματικότητα.

3) Το εθνικό ισοδύναμο είναι το ζητούμενο για τυχόν έσοδα που θα προκύψουν από τους παρόχους της ενημέρωσης. Θέσεις εργασίας, φόροι εισοδήματος και ΦΠΑ, ασφαλιστικές εισφορές, κοινωνική και πολιτισμική συνεισφορά και, εν γένει, υγιές επιχειρείν.

4) Ισότιμη παρουσία κρατικών και ιδιωτικών μέσων, αναγνωριζομένου του θεμελιώδους κοινωνικού και πολιτισμικού εθνικού ισοδύναμου των κρατικών μέσων.

5) Εποπτεία και απολογισμός ετήσιος, με εκτελεστέα άμεσα μέτρα ποινών, προστίμων και απώλειας της αδείας όταν δεν υπηρετείται το ορισθέν και συμφωνηθέν εθνικό ισοδύναμο για κάθε μέσο.

6) Κανένα αμαρτωλό καθεστώς του παρελθόντος δεν νομιμοποιεί νέα αυθαιρεσία άνευ κριτηρίων ασφάλειας και δεοντολογίας.

7) Είναι ασυγχώρητος ο αφορισμός ότι κανένας δεν πλήρωσε στο παρελθόν. Αλλοι πλήρωσαν, άλλοι όχι. Εχουμε καταστεί κουφοί και τυφλοί που δεν ακούσαμε για καταχραστές, και μάλιστα ευθέως, του δημόσιου χρήματος; Καταργήθηκαν τα κόμματα, οι συνεταιρισμοί, οι συνδικαλιστικές ενώσεις, οι δήμοι, οι κλινικές κ.ά.;

8) Προφανώς και πρέπει να αλλάξουν πολλά στο Σύνταγμα και στο νομοθετικό πλαίσιο. Επανεκκίνηση και ισοτιμία για όλα τα μέσα ενημέρωσης. Σίγουρα δε αποτελεσματικότερο ΕΣΡ.

9) Επιφέρει απαξία στην πολιτική κάθε επιχειρηματολογία για ενίσχυση κοινωνικών δομών και στελέχωσης των δημόσιων υπηρεσιών από αντιστοιχία εσόδων των μέσων ενημέρωσης και όχι από τον Προϋπολογισμό του κράτους.

10) Κύριοι της κυβέρνησης, της αντιπολίτευσης και του νεοσυσταθέντος ΕΣΡ, τα δημόσια αγαθά δεν δημοπρατούνται. Καθορίζονται, διατιμώνται και υπηρετούνται. Συνέλθετε και μην παραφρονείτε οι κυβερνώντες. Οι όπου ανά την επικράτεια αντιπολιτευόμενοι και «ασκούντες» πολιτική ξυπνήστε. Διανοήθηκε ποτέ κανένας σε ευνομούμενη πολιτεία να δημοπρατήσει κλινικές και διαγνωστικά κέντρα; Πλαίσιο υφίσταται στα δημόσια αγαθά, ασφαλείας, πληθυσμού, στελέχωσης και διεύθυνσης από ειδικούς και επαΐοντες. Το επιχειρείν διά της δεοντολογίας και όχι της ανάγκης ή του εσόδου. Αυτά φροντίστε και μην υποτιμάτε τη νοημοσύνη πικραμένων και φτωχοποιημένων πολιτών.

 

Συμβασιλεύουσα Προσφυγομάνα - Πόλη του Μυροβλήτη

Συμβασιλεύουσα Προσφυγομάνα - Πόλη του Μυροβλήτη

 

Πριν από 25 αιώνες χτυπά η ζωή στα χώματα της σημερινής Θεσσαλονίκης. Από τις πλαγιές του Κισσού έως την Χαλάστρα, από το Σέδες έως τη Νικόπολη και την Απολλωνία. Ξεπηδά και αναδύεται, ταυτόχρονα, η πόλη της Θεσσαλονίκης, το 316 π.Χ.

Ο Βασιλεύς Κάσσανδρος κτίζει την πόλη του θεού Διονύσου και την αφιερώνει στη σύζυγό του και αδελφή του μεγίστου των Ελλήνων, Αλεξάνδρου του Μακεδόνος. Θεσσαλονίκη· κόρη του Φιλίππου, αδελφή του Αλεξάνδρου, σύζυγος του Κασσάνδρου, αλλά και Βασίλισσα της Μακεδονίας, έμελλε να πρωταγωνιστήσει επί αιώνες στην παγκόσμια ιστορία. Ο κόλπος της Θέρμης, ο Θερμαϊκός, δέχεται την μοιρολογούσα γοργόνα, που διαλαλεί ότι ζει ο Βασιλιάς Αλέξανδρος.

Ρωμαίοι την πατούν μετά τη δόξα της Μακεδονίας. Τείχη και πύργοι υψώνονται. Τις μαγεμένες κόρες, τις μακεδονικές Καρυάτιδες, στην αγορά της πόλης, διαδέχονται ως σύμβολα του σήμερα, ο Λευκός Πύργος, τα Κάστρα και η Αψίδα του Γαλερίου (Καμάρα).

Εκεί, στο 50 μ.Χ., πατά τα χώματά της ο Απόστολος Παύλος, με τον σύντροφό του, Σίλα. Τους φιλοξενούν και γίνονται κήρυκες του Χριστιανισμού ο Ιάσων, ο Σεκούνδος και ο Αρίσταρχος, που γίνεται και ο πρώτος Επίσκοπος της Χριστιανοσύνης στη Θεσσαλονίκη.

Όταν ο Γαλέριος βασιλεύει, ο Άγιος Δημήτριος, στο 305, θριαμβεύει με το μαρτύριό του. Τι και αν ο σύντροφός του, Νέστωρ, ενίκησε τον Λυαίο, θανατώνεται ο Νέστωρ μαζί με τον Μυροβλήτη, τον “φιλόπολι”, τον “σωσίπατρι”, τον “πολιούχο” και “υπέρμαχο” της συμβασιλεύουσας του Βυζαντίου. Συμβασιλεύουσα που έδωσε αυτοκράτορες στην Βασιλεύουσα, δοξασμένους νικητές. Δικαιωματικά τη σημαδεύει το Βυζάντιο ως δευτεραθλήτρια της Βασιλεύουσας, αφού και η πτώση της στους βαρβάρους έγινε το 1430, λίγο πριν την άλωση της Πόλης. Πέρασε χρόνους δίσεκτους, βάρβαροι της δύσης και της ανατολής τη λεηλάτησαν. Έχυσε αίμα στους χρόνους της Τουρκοκρατίας. Έγινε τόπος προσέλκυσης πολλών φυλών και λαών. Έδωσε και πήρε από αυτούς. Έγινε επίκεντρο αγάπης, καθολικά, από όλους τους Έλληνες. Έχυσαν αίμα γι' αυτήν και τη Μακεδονία, Έλληνες της Κρήτης, της Κύπρου, του Μοριά, των νησιών και από την αλλοδαπή, γιατί γνώριζαν ότι σώζοντας τη Μακεδονία, ισχυροποιούν τον Ελληνισμό. Και έρχεται η ευλογημένη μέρα, μέρα του Αγίου Δημητρίου του 1912, να χτυπήσουν οι καμπάνες της ορθοδοξίας για την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης. Με πρώτο κυβερνήτη της τον Πρίγκιπα Νικόλαο, η πόλις των ονείρων και ευημερίας, αναζητά την δόξα της. Ο άφθαρτος και νικηφόρος Ελληνισμός χτυπιέται ξανά και ξανά, από εχθρούς και φίλους και η πόλη του Μυροβλήτη δέχεται τους διωγμένους Έλληνες της ανατολής, μετά τη Μικρασιατική καταστροφή.

Πλάθει το νέο μύθο της και, ως συνισταμένη σάρισα, οδηγεί το νέο Ελληνισμό. Αναδεικνύει καθάριους ανθρώπους, εμπνευσμένους από την παράδοση των αλησμόνητων πατρίδων τους και ποτισμένους από την πανάρχαια εδαφοκλιματική συνθήκη, της μάνας γης της Μακεδονίας.

Άγιε της πόλης μας· Σκέπε, φρούρει, φύλατε...

First Previous  Εμφάνισε 1 από 5 σελίδες   Next Last