Ποιά πολιτική και ποιός ανθρωπισμός.

Ποια πολιτική και ποιος ανθρωπισμός.

 

Τα τελευταία 20 χρόνια βήμα – βήμα, οι εμπνευστές της παγκοσμιοποίησης και νέας τάξεως πραγμάτων, εξυφαίνονται τον εκφυλισμό της πολιτικής εγκαθιδρύοντας διαστροφικό ανθρωπισμό.

Αποδόμησαν την έννοια του έθνους και διέλυσαν την υπόσταση του κράτους, διαστρέφοντας την πολιτιστική παρακαταθήκη και ακυρώνοντας πολιτεία και σύνορα. Ο ψευδεπίγραφος ανθρωπισμός που διεκήρυξαν υπηρέτησε ένστικτα ανθρώπων και όχι την λειτουργία και αρμονία των κοινωνιών. Θέλησαν να καταστρέψουν την μνήμη, που ορίζει ανθρώπους και κοινωνίες. Αγνόησαν υποκριτικά τα αίτια της τρομοκρατίας και των εμπόλεμων ανθρωποθυσιών και αναζητούν την επίλυση προκλητικών ζητημάτων μετανάστευσης και προσφυγιάς. Άφησαν την πιθανή θρησκευτική απόκλιση απαξίας της επίγειας ζωής,να ενσωματωθεί με την τρομοκρατία και προσπαθούν να επιβάλλουν με υπερβολή την ενσωμάτωση σε δοκιμαζόμενες κοινωνίες, των θυμάτων της κάθε μορφής τρομοκρατίας. Αυτό δεν είναι βαβυλωνία, αλλά ορθή πρακτική ,,ανθρωπιστικού πανζουρλισμού,,.

Των ανά τον κόσμο αναφλέξεων προηγήθηκε η σπορά των διαστροφικών ορθών πρακτικών άσκησης της πολιτικής στις χώρες που αποφασίζουν ή είναι χώρες επίλυσης των επιπτώσεων της μετανάστευσης και της προσφυγιάς. Πόλεμοι, αναταράξεις κοινωνικές και τρομοκρατία τρέφουν τον μακροοικονομικό κύκλο της παγκοσμιοποίησης. Η ανθρωπότητα βιάζεται από δόγματα, αντιλήψεις και τις αποχρώσεις τους, που συνιστούν κοσμοθεώρηση ζωής χωρίς έθνη, πατρίδες και πολιτείες. Η μακροοικονομία των εξοπλισμών, τροφίμων, φαρμάκων, χρηματοπιστωτικών προϊόντων, ενέργειας και ηλεκτρονικών προϊόντων αποθεώνεται σε σοσιαλιστικές και φιλελεύθερες εκδοχές, υπέρ των παγκοσμιοποιητών. Ο Φερδινάνδος Λασάλ πίστευε ότι οι κοινωνίες καταδυναστεύονται από απάνθρωπους νόμους της φεουδαρχίας. Ωχριά όμως σήμερα, όπως και η ομιχλώδης και βάρβαρη περίοδος του μεσοπολέμου και η σκοτεινή του ψυχρού πολέμου. ''Κατάντησαν το αύριο, σαν αύριο να μη μοιάζει...'' οι νεοβάρβαροι των σαλονιών, κατά τον Καβάφη. Πως να αγνοήσει το αίμα που χύθηκε για τα σύνορα της πατρίδος του ο σώφρων πολίτης. Πως να ακυρώσει τη θυσία του πολέμου για όσους τον γέννησαν, σε περίοδο ειρήνης, εν ονόματι ενός διαστροφικού ανθρωπισμού. Ο ξένιος Ζεύς και η έμφυτη ελληνική φιλοξενία δεν μπορούν να ακυρώσουν διαστροφικά το “ταν ή επί τας''. Αν πάλι επιβληθεί, ποιος θα δώσει πίσω τις ζωές των θυσιασθέντων για τα σύνορα της πατρίδος. Πάντοτε θα ισχύει “οι Έλληνες ως Έλληνες και οι ξένοι ως ξένοι”, όπως προφανώς και για τους Έλληνες σε άλλη χώρα. Πάντα δε, θα μπορεί κάποιος ξένος κατά τη συνείδησή του και τη βούλησή του, να νοιώθει και να γίνεται Έλληνας και ίσως σωστότερος από τους δήθεν εκ καταγωγής αρνησιπάτριδες. Αρνήθηκαν την αρμονία των κοινωνιών εν ονόματι της διαφορετικότητας . Ισοπεδώνουν όμως την ξεκάθαρη βιολογική διαφορετικότητα των δυο φύλων, που συνιστά την ικανή και αναγκαία συνθήκη της οικογενείας χωρίς μεταλλάξεις. Θυσίασαν την πολιτική εν ονόματι των πολιτικών των καταστάσεων και της διαχείρισης. Ο ανθρωπισμός ως θεμέλιο κάθε πολιτισμού υπηρετεί σύνολα και κοινωνίες, δεν αγνοεί, αλλά δεν επικεντρώνεται στα ένστικτα της επιβίωσης κάθε μεμονωμένου ανθρώπου. Είναι δυνατόν στην πλέον ελεύθερη συλλογική έκφραση του ανθρώπου, στην άσκηση της πολιτικής να εφαρμόζονται ορθές πρακτικές επιβολής ανελεύθερων κανόνων; Είναι δυνατόν να έχουμε Έλληνες γιατρούς χωρίς σύνορα, εντός της πολιτείας μας και να ισχυριζόμαστε ότι έχουμε κράτος; Γεμίσαμε κοινωνικά φαρμακεία, παντοπωλεία, συσίτια και λέμε ότι είμαστε κράτος; Εδώ ακουγόταν ως ευχή, το πρόσταγμα των γενναίων της Ρούμελης, “Να μη ξεχάσετε ποτέ το όνομα του παππού σας, τους κόπους του πατέρα σας, τη στράτα του σπιτιού σας .......”Δυστυχώς όμως ο ατομισμός της μάζας αποθεώνεται, ο ιδιοτελής ραγιαδισμός κυριαρχεί στην γονατισμένη πατρίδα μας.

Η ποιοτική μετατροπή άρχισε διεθνώς νομοτελειακά, αποτινάσσοντας τα ανελεύθερα και εκφυλιστικά δεσμά. Είθε να επανακάμψει ο κόσμος των αξιών και αρχών με ουσία και κυριολεξία ανθρωποκεντρικού πολιτισμού για μια άλλη πολιτική, υπηρέτη των κοινωνιών. Ποτέ και τίποτα δεν θα είναι ίδιο στο διάβα του χρόνου. Το ταξίδι για μια άλλη ανθρωπότητα σηματοδοτείται με συγκεκριμένα γεγονότα της διεθνούς πολιτικής πραγματικότητος. Στην δύσμοιρη πατρίδα μας το δίχτυ της φτώχειας απλώνεται και η εθνική αναξιοπρέπεια σέρνεται. Ποιος ξέρει τι μας περιμένει και αν ηλιαχτίδα φωτός ανατείλει στον νέο κόσμο που έρχεται.

ΔΕΚΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

          ΔΕΚΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

Τα δημόσια αγαθά καθορίζονται, διατιμώνται, υπηρετούνται

Από τον
Κώστα Κιλτίδη

Η χώρα, ρακένδυτη, σαπίζει, με νεόπτωχους πολίτες, φαντάσματα και σκιές ανθρώπων και κοινωνίας. Η Ευρωπαϊκή Ενωση και ο πάλαι ποτέ δυτικός κόσμος δοκιμάζονται από εναντιώσεις και αντιδράσεις αντισυστημικών συμπεριφορών, όχι απαραίτητα ορθοφρονούντων. Παρά ταύτα, στην πατρίδα του αρχέγονου έθνους φωτοδότη οι κρατούντες επιμένουν στις ορθές πρακτικές του εκφυλισμού και της διαστροφής. Αντί να αναταχθεί και ανορθωθεί η άσκηση της πολιτικής, έρχεται στο προσκήνιο αποσπασματικά διαγωνισμός για τηλεοπτικές άδειες. Αντί του όλου, το μέρος. Αντί αναζήτησης για ορθότερο πολίτευμα, υγιείς θεσμούς και ουσιαστική δημοκρατική λειτουργία, έρχεται ο διαστροφικός διαγωνισμός του παραλόγου για τηλεοπτικές άδειες.
Βρέθηκαν άραγε δικαστές στο ΣτΕ να μειοψηφήσουν πραγματικά περί της αντισυνταγματικότητας; Για ποιον λόγο συστάθηκε το ΕΣΡ πριν από τη δημοσιοποίηση της απόφασης του ΣτΕ; Κύριοι του ΕΣΡ, της κυβέρνησης και της αντιπολίτευσης, δεν δικαιούστε να μη γνωρίζετε ότι:

1) Η ενημέρωση ουσία αλλά και κατά το Σύνταγμα είναι δημόσιο πολιτειακό αγαθό (γραπτή, ραδιοφωνική, τηλεοπτική και ηλεκτρονική).

2) Η ενημέρωση παρέχεται για όλες τις μορφές της με όρους ασφαλείας και δεοντολογίας κατά την επιχειρηματικότητα.

3) Το εθνικό ισοδύναμο είναι το ζητούμενο για τυχόν έσοδα που θα προκύψουν από τους παρόχους της ενημέρωσης. Θέσεις εργασίας, φόροι εισοδήματος και ΦΠΑ, ασφαλιστικές εισφορές, κοινωνική και πολιτισμική συνεισφορά και, εν γένει, υγιές επιχειρείν.

4) Ισότιμη παρουσία κρατικών και ιδιωτικών μέσων, αναγνωριζομένου του θεμελιώδους κοινωνικού και πολιτισμικού εθνικού ισοδύναμου των κρατικών μέσων.

5) Εποπτεία και απολογισμός ετήσιος, με εκτελεστέα άμεσα μέτρα ποινών, προστίμων και απώλειας της αδείας όταν δεν υπηρετείται το ορισθέν και συμφωνηθέν εθνικό ισοδύναμο για κάθε μέσο.

6) Κανένα αμαρτωλό καθεστώς του παρελθόντος δεν νομιμοποιεί νέα αυθαιρεσία άνευ κριτηρίων ασφάλειας και δεοντολογίας.

7) Είναι ασυγχώρητος ο αφορισμός ότι κανένας δεν πλήρωσε στο παρελθόν. Αλλοι πλήρωσαν, άλλοι όχι. Εχουμε καταστεί κουφοί και τυφλοί που δεν ακούσαμε για καταχραστές, και μάλιστα ευθέως, του δημόσιου χρήματος; Καταργήθηκαν τα κόμματα, οι συνεταιρισμοί, οι συνδικαλιστικές ενώσεις, οι δήμοι, οι κλινικές κ.ά.;

8) Προφανώς και πρέπει να αλλάξουν πολλά στο Σύνταγμα και στο νομοθετικό πλαίσιο. Επανεκκίνηση και ισοτιμία για όλα τα μέσα ενημέρωσης. Σίγουρα δε αποτελεσματικότερο ΕΣΡ.

9) Επιφέρει απαξία στην πολιτική κάθε επιχειρηματολογία για ενίσχυση κοινωνικών δομών και στελέχωσης των δημόσιων υπηρεσιών από αντιστοιχία εσόδων των μέσων ενημέρωσης και όχι από τον Προϋπολογισμό του κράτους.

10) Κύριοι της κυβέρνησης, της αντιπολίτευσης και του νεοσυσταθέντος ΕΣΡ, τα δημόσια αγαθά δεν δημοπρατούνται. Καθορίζονται, διατιμώνται και υπηρετούνται. Συνέλθετε και μην παραφρονείτε οι κυβερνώντες. Οι όπου ανά την επικράτεια αντιπολιτευόμενοι και «ασκούντες» πολιτική ξυπνήστε. Διανοήθηκε ποτέ κανένας σε ευνομούμενη πολιτεία να δημοπρατήσει κλινικές και διαγνωστικά κέντρα; Πλαίσιο υφίσταται στα δημόσια αγαθά, ασφαλείας, πληθυσμού, στελέχωσης και διεύθυνσης από ειδικούς και επαΐοντες. Το επιχειρείν διά της δεοντολογίας και όχι της ανάγκης ή του εσόδου. Αυτά φροντίστε και μην υποτιμάτε τη νοημοσύνη πικραμένων και φτωχοποιημένων πολιτών.

 

Συμβασιλεύουσα Προσφυγομάνα - Πόλη του Μυροβλήτη

Συμβασιλεύουσα Προσφυγομάνα - Πόλη του Μυροβλήτη

 

Πριν από 25 αιώνες χτυπά η ζωή στα χώματα της σημερινής Θεσσαλονίκης. Από τις πλαγιές του Κισσού έως την Χαλάστρα, από το Σέδες έως τη Νικόπολη και την Απολλωνία. Ξεπηδά και αναδύεται, ταυτόχρονα, η πόλη της Θεσσαλονίκης, το 316 π.Χ.

Ο Βασιλεύς Κάσσανδρος κτίζει την πόλη του θεού Διονύσου και την αφιερώνει στη σύζυγό του και αδελφή του μεγίστου των Ελλήνων, Αλεξάνδρου του Μακεδόνος. Θεσσαλονίκη· κόρη του Φιλίππου, αδελφή του Αλεξάνδρου, σύζυγος του Κασσάνδρου, αλλά και Βασίλισσα της Μακεδονίας, έμελλε να πρωταγωνιστήσει επί αιώνες στην παγκόσμια ιστορία. Ο κόλπος της Θέρμης, ο Θερμαϊκός, δέχεται την μοιρολογούσα γοργόνα, που διαλαλεί ότι ζει ο Βασιλιάς Αλέξανδρος.

Ρωμαίοι την πατούν μετά τη δόξα της Μακεδονίας. Τείχη και πύργοι υψώνονται. Τις μαγεμένες κόρες, τις μακεδονικές Καρυάτιδες, στην αγορά της πόλης, διαδέχονται ως σύμβολα του σήμερα, ο Λευκός Πύργος, τα Κάστρα και η Αψίδα του Γαλερίου (Καμάρα).

Εκεί, στο 50 μ.Χ., πατά τα χώματά της ο Απόστολος Παύλος, με τον σύντροφό του, Σίλα. Τους φιλοξενούν και γίνονται κήρυκες του Χριστιανισμού ο Ιάσων, ο Σεκούνδος και ο Αρίσταρχος, που γίνεται και ο πρώτος Επίσκοπος της Χριστιανοσύνης στη Θεσσαλονίκη.

Όταν ο Γαλέριος βασιλεύει, ο Άγιος Δημήτριος, στο 305, θριαμβεύει με το μαρτύριό του. Τι και αν ο σύντροφός του, Νέστωρ, ενίκησε τον Λυαίο, θανατώνεται ο Νέστωρ μαζί με τον Μυροβλήτη, τον “φιλόπολι”, τον “σωσίπατρι”, τον “πολιούχο” και “υπέρμαχο” της συμβασιλεύουσας του Βυζαντίου. Συμβασιλεύουσα που έδωσε αυτοκράτορες στην Βασιλεύουσα, δοξασμένους νικητές. Δικαιωματικά τη σημαδεύει το Βυζάντιο ως δευτεραθλήτρια της Βασιλεύουσας, αφού και η πτώση της στους βαρβάρους έγινε το 1430, λίγο πριν την άλωση της Πόλης. Πέρασε χρόνους δίσεκτους, βάρβαροι της δύσης και της ανατολής τη λεηλάτησαν. Έχυσε αίμα στους χρόνους της Τουρκοκρατίας. Έγινε τόπος προσέλκυσης πολλών φυλών και λαών. Έδωσε και πήρε από αυτούς. Έγινε επίκεντρο αγάπης, καθολικά, από όλους τους Έλληνες. Έχυσαν αίμα γι' αυτήν και τη Μακεδονία, Έλληνες της Κρήτης, της Κύπρου, του Μοριά, των νησιών και από την αλλοδαπή, γιατί γνώριζαν ότι σώζοντας τη Μακεδονία, ισχυροποιούν τον Ελληνισμό. Και έρχεται η ευλογημένη μέρα, μέρα του Αγίου Δημητρίου του 1912, να χτυπήσουν οι καμπάνες της ορθοδοξίας για την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης. Με πρώτο κυβερνήτη της τον Πρίγκιπα Νικόλαο, η πόλις των ονείρων και ευημερίας, αναζητά την δόξα της. Ο άφθαρτος και νικηφόρος Ελληνισμός χτυπιέται ξανά και ξανά, από εχθρούς και φίλους και η πόλη του Μυροβλήτη δέχεται τους διωγμένους Έλληνες της ανατολής, μετά τη Μικρασιατική καταστροφή.

Πλάθει το νέο μύθο της και, ως συνισταμένη σάρισα, οδηγεί το νέο Ελληνισμό. Αναδεικνύει καθάριους ανθρώπους, εμπνευσμένους από την παράδοση των αλησμόνητων πατρίδων τους και ποτισμένους από την πανάρχαια εδαφοκλιματική συνθήκη, της μάνας γης της Μακεδονίας.

Άγιε της πόλης μας· Σκέπε, φρούρει, φύλατε...

ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ

 


Το λάθος της Ευρώπης

Μετά το δημοψήφισμα του Ηνωμένου Βασιλείου, όπως ήταν αναμενόμενο (ιδίως με πλειοψηφία του ΟΧΙ) άνοιξε κύκλος συζητήσεων με αναλύσεις, ιστορικές αναφορές και προβλέψεις για την πορεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Ψευδεπίγραφες <<προοδευτικές>> θεωρήσεις, ανεδαφικές προσεγγίσεις περί συγχρόνων αντιλήψεων, αλλά κυρίως διαστροφικές και ανιστόρητες πρακτικές, αναδεικνύουν την τραγική βαβυλωνία του σαθρού οικοδομήματος της Ευρωπαϊκής Ένωσης .
Χωρίς θεμέλια γι αυτό που σήμερα επιθυμούμε, με λάθος προσανατολισμούς για την εκκίνηση της ΕΟΚ, προσπαθούμε μάταια να δούμε το μέλλον της Ε. Ε.
Χωρίς πολιτιστική παρακαταθήκη και πολιτισμικό οδηγό, πολιτική ενοποίηση της όποιας Ευρώπης δεν είναι απλώς συνειδητό ψέμα, είναι απάτη.
Τα έθνη-κράτη δεν αναδομούνται με νόμους και κανονισμούς και δεν ανασυντίθενται σε νέο έθνος με κελεύσματα οικονομικών αναγκαιοτήτων και πολιτικών στρατηγικών.
Είναι πασιφανές και αυτονόητο, ότι η Ε. Ε. βάλλεται, παραπατά και παραπαίει, εις δόξα της αναδυόμενης Γερμανίας και των αδηφάγων διεθνών κέντρων οικονομικής ισχύος.
Οι διεργασίες είναι νομοτελειακές και υπόκεινται στους νόμους των φυσικών σταθερών και του Κοινωνικού-Πολιτιστικού κεκτημένου.
Διακηρύχθηκε η πολιτιστική παρακαταθήκη του Ελληνικού και Ρωμαϊκού πολιτισμού, με την μετάγγιση του χριστιανισμού και από κανέναν δεν υπηρετείται.
Ξεκίνησε ως οικονομική Ένωση, διευρύνθηκε με ιστορικούς όρους και υπέκυψε στην δολιότητα των πολιτικών συσχετισμών, εντάσσοντας τις χώρες του πρώην υπαρκτού σοσιαλισμού.
Τα υπάρχοντα έθνη θα χαθούν μόνο από εκφυλισμό ή γενοκτονία. Όσο και αν επιχειρούν κάποιοι, ότι θα το πετύχουν με την μετανάστευση, λαών ή οικονομικών κρίσεων αυταπατώνται. Το πολύ-πολύ να υπάρξει άλλο, νέο έθνος στη θέση του υπάρχοντος.
Εδώ που φτάσαμε, με άλλες χώρες στην Ε. Ε. και κάποιες, στην Ευρωζώνη και με δεδομένη την ανομοιογένεια, οι περιπτώσεις όπως του Ηνωμένου Βασιλείου θα προκύπτουν, ως απότοκες του πολιτικού συμφέροντος και του γεωπολιτικού ανασχεδιασμού διεθνώς. Από την ισχύ των δύο κόσμων, βρισκόμαστε στην πολύ-πολική πραγματικότητα παγκοσμίως. Η ισχύς και η γεωστρατηγική ήταν το δέλεαρ για το Ηνωμένο Βασίλειο, για την ανασύνταξη του στη νέα παγκόσμια συνθήκη. Ότι και να συμβεί μετά το δημοψήφισμα, τίποτα δεν θα είναι ίδιο με χθες. Ο κόσμος αλλάζει πάντα και παντού. Οι φυσικές σταθερές και οι πολιτιστικές παρακαταθήκες οδηγούν στην εκάστοτε προσαρμογή λαούς, κράτη και έθνη.
Κατά Αριστοτέλη θεμελιώνονται με φυσική συγγένεια, σφυρηλατούν το ομότροπο και λειτουργούν δια του πολιτισμού τους για εθνική συνέχεια και προοπτική.
Ήταν και παραμένει αυταπάτη να πιστεύουν ότι θα διορθωθούν τα λάθη στην Ε.Ε. με λάθος θεωρήσεις και αντιλήψεις.
Η Ε.Ε., με αφορμή το δημοψήφισμα στο Ηνωμένο Βασίλειο χρειάζεται επαναθεμελίωση ως προς το περιεχόμενο και επαναπροσδιορισμό ως προς τους σκοπούς

 

Γιατί επέστεψα στη Νέα Δημοκρατία και γιατί στηρίζω Τζιτζικώστα

Έχω διαπράξει αναμφίβολα λάθη και σφάλματα στην μέχρι τώρα πολιτική μου διαδρομή και για πολλά μετάνιωσα. Πλήρωσα ακριβά από παιδί για τις ιδέες μου και τις συγκρούσεις γι αυτές . Εγκλημάτησα μόνον κατά του εαυτού μου , υποτιμώντας την δύναμη που μου έδιναν όσοι πίστευαν στο πρόσωπό μου και δεν διεκδίκησα εντός του συστήματος αυτό που έπρεπε. Νοιώθω όμως δικαιωμένος γιατί κανένας δεν φυλάκισε τον πυρήνα των ιδεών μου και πορεύθηκα ίσια και καθαρά, είτε συμφωνεί κάποιος, είτε διαφωνεί με τις ιδέες μου και την συμπεριφορά μου. Πάντοτε υπηρέτησα τον καθοδηγητικό ρόλο της πολιτικής αναλαμβάνοντας την ευθύνη της επιλογής σε ιδέες και πρόσωπα.

Επέστρεψα στη Ν.Δ. γιατί έπαψαν να υπάρχουν ο λόγος της αποχώρησης και η αιτία της διαφωνίας μου για την ασκούμενη πολιτική. Άλλαξε ο Πρόεδρός της και ουσιαστικά η Πατρίδα μας χρεοκόπησε με τρία μνημόνια . Είμαι στην κυριολεξία ο μοναδικός βουλευτής από το 2009 του αστικού χώρου, που δεν έχω ψηφίσει κανένα μνημόνιο ή μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα . Έχω διακηρύξει όμως από το 2010 , ότι δεν υπηρετώ την υποτέλεια των μνημονίων, ούτε όμως τρέφω ψευδαισθήσεις αντιμνημονίων. Την εθνική πολιτική αναζητώ στη νέα πραγματικότητα και επέστρεψα στη Ν.Δ. για να αγωνισθούμε, με την γνήσια ιδεολογία αυτής της παράταξης, για την όποια ανάταξη και διάσωση της Πατρίδος. Οι απόντες έχουν πάντα άδικο. Εχθρός του σωστού είναι ο ελιτισμός και ο λαϊκισμός. Επέστρεψα δε χωρίς καμία θέση , ιδιότητα ή αξίωμα στην Α΄ Θεσσαλονίκης.

Στην ζωή και στην πολιτική πάμε μ αυτούς απ αυτούς που έχουμε . Ιδανικοί δεν υπάρχουν , αναζητούμε τους κατάλληλους. Κατά την συνισταμένη και κυρίαρχη πολιτική έκφραση της Ν.Δ. πορεύονται ο Β. Μεϊμαράκης και ο Α. Τζιτζικώστας. Ο Απόστολος Τζιτζικώστας δεν συμμετείχε στα χρόνια της πίκρας και του πόνου των φτωχοποιημένων Ελλήνων, υπηρετώντας την Αυτοδιοίκηση. Έχει θητεία βουλής και διοίκησης, διαθέτει παρακαταθήκες και απήχηση στο εκλογικό σώμα. Μπορεί να δώσει στίγμα αναγέννησης της παράταξης, ιδίως προϋπόθεση ελπίδας και προοπτικής. Κόμμα θέλουμε επειγόντως και να διεκδικήσουμε νίκη . Αυτά όλα υπερτερούν έναντι της μη παρουσίας του στη βουλή . Τον επόμενο Πρωθυπουργό θέλει η παράταξη , αφού πρώτα ανασυνταχθεί. Έτσι χωρίς εξιδανικεύσεις και ωραιοποιήσεις Τζιτζικώστας, αυτός υπάρχει .

Η ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΚΙΛΤΙΔΗ ΣΤΗ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Η ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΚΙΛΤΙΔΗ ΣΤΗ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

 

Οριστικά στο ψηφοδέλτιο της ΝΔ στην Ά εκλογική περιφέρεια της Θεσσαλονίκης ο Κώστας Κιλτίδης. Τι σηματοδοτεί πολιτικά η επιστροφή του.

Με την προσθήκη-έκπληξη του Κώστα Κιλτίδη, ιδιαίτερα σημαντική για λόγους ουσίας και συμβολισμού, έκλεισε το ψηφοδέλτιο της ΝΔ στην Α΄ εκλογική  περιφέρεια της Θεσσαλονίκης.

Η επιστροφή Κιλτίδη στη Νέα Δημοκρατία, μετά από πέντε χρόνια, θέλει να σηματοδοτήσει αντίστοιχα και την επαναφορά της ΝΔ στις λαϊκές και πατριωτικές ρίζες της: Βασική πολιτική επιδίωξη είναι ο επαναπατρισμός στη ΝΔ απογοητευμένων δεξιών ψηφοφόρων που είχαν απομακρυνθεί από το κόμμα λόγω της μνημονιακής πορείας του, στρεφόμενοι σε άλλες πολιτικές επιλογές.

Η θεωρητική συγκρότηση του πολιτικού ανδρός, η ιδεολογική καθαρότητα του, η αυθεντικότητα του λόγου του και κυρίως βέβαια η επιτυχημένη παρουσία του επί πολλά χρόνια στη Βουλή, αλλά και δις ως υφυπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων επί των κυβέρνήσεων Κώστα Καραμανλή, καθιστούν την επιστροφή του καταλυτικό πολιτικό γεγονός, στο πλαίσιο της αμφίπλευρης διεύρυνσης που επιχειρεί η ΝΔ εν όψει της εκλογικής μάχης της 20ής Σεπτεμβρίου.

Άλλωστε, όπως είχε γράψει πρόσφατα η Voria.gr, αρκετά στελέχη της ΝΔ έλεγαν ότι ήταν αναγκαία η επιστροφή  Κιλτίδη, στην κατεύθυνση της συσπείρωσης όλων των τάσεων του κόμματος και δεδομένης της υψηλής διεισδυτικότητάς του στον πατριωτικό χώρο.
Ο ίδιος ο πρώην υφυπουργός, όλο το προηγούμενο διάστημα, με στοχευμένες παρεμβάσεις του, είχε φροντίσει να στείλει σαφή μηνύματα για την εθνική ανάγκη «αναγέννησης της παράταξης, που με τίμησε και την τίμησα» - όπως έλεγε χαρακτηριστικά, τονίζοντας, παράλληλα, αλλά και αποδεικνύοντας στην πράξη, το ισχυρό ψυχικό δέσιμο που είχε και έχει με τους χιλιάδες παραδοσιακούς ψηφοφόρους της ΝΔ.
 

 Πηγή: http://www.voria.gr/article/i-megali-epistrogi-tou-kosta-kiltidi-sti-nea-dimokratia

First Previous  Εμφάνισε 1 από 4 σελίδες   Next Last